Meglepő partnert választott a Facebook az új AR-szemüvegeihez
[amennyiben alábbi levelünk olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérjük, kattintson ide!]
Már 2023-ban megérkezhet a Facebook AR-szemüvege, amelynek a fejlesztését a Ray-Ban segíti.

A Facebook évek óta dolgozik a saját AR-szemüvegén, a CNBC pedig úgy tudja, hogy az Orion kódnév alatt futó készülék nem a mobilt akarja majd kiegészíteni, hanem teljes egészében leváltaná azt.

A Facebook kiterjesztett valóságra építő szemüvege képes lesz a hívások kezelésére okostelefon nélkül, és egy kis kijelzőn mutatja majd a szükséges információkat. Kamera is lesz benne, amellyel élőben streamelhetőek a történések.

https://services.maxima.hu/upload/images/54297/hl_screenshot_20190918121212_1_original_760x760.jpg

A jelentések szerint a Facebook partnere a fejlesztésben a Luxottica, amelyhez a Ray-Ban is tartozik. A megjelenésre legkorábban 2023-ban számíthatunk, de 2025-re is csúszhat. A Ray-Ban állítólag közvetlenül kapcsolódik majd be a fejlesztésekbe, de ennek eredménye nem az Orionon, hanem a Stella kódnevű szemüvegen látszik majd.

Ez már az Orion előtt debütálhat, és még inkább a Snap Spectaclesre hasonlíthat, a velünk zajló történések megosztására koncentrálva. 

Forrás:pcworld.hu
EGYPERCES levelünket a(z) {email} címre küldtük ki.
Ha biztosan meg szeretnéd kapni levelünket a jövőben is, vegyél fel minket címlistádba, kattints ide!
Leiratkozáshoz, kérjük, kattints ide.

Amennyiben kapcsolatba kívánsz lépni velünk, kérjük, leveled az info@egyperces.hu címre küldd. Adatvédelmi nyilvántartási számunk: 634-0004.
JOGNYILATKOZAT ÉS TÁJÉKOZTATÁS | IMPRESSZUM
A PPOS tanúsítja, hogy a szolgáltatásunk megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak.