Kylo Ren és Rey kardja is világít a limitált kiadású palackokon.
A szerdátót vetített Star Wars-filmre, a Skywalker korára építve természetesen minden országban indított kampányt a Coca-Cola. Ennek része az a limitált kiadású 0,5 literes zero Coke, amelynek címkéjén Rey kék, Kylo Ren piros lézerkardot (vagy sugárpallos, ahogy azt a magyar Fazekas-féle képregény elnevezte) tart. A kard fénye az OLED (szerves fénykibocsátó dióda) megoldásnak köszönhetően, egy adott pont megnyomásával villan fel, 5 másodpercig világít, és muníciója körülbelül 500 felvillanásra elég.
A 8 ezer különleges zero Coke csak Szingapúrban került forgalomba. Az egyedi megoldás egy német tech cég, az Inuru fejlesztése, és a vállalat állítása szerint öko-barát diódákat tartalmaz, mivel gyártásukhoz nem használtak ritka földfémeket.
Magyarországon január 15-ig fut kampány a filmre építve: a 0,5 literes PET-palackos vagy 0,33 vagy 0,25 literes aludobozos Coca-Colák kupakjai/fülei kódokat rejtenek. A kódokat egy chatbot alkalmazás segítségével tölthetik fel a a vásárlók, amelyekkel egy-egy Star Wars: Skywalker kora relikviát nyerhetnek. A fődíj pedig egy kétszemélyes Star Wars tematikájú hollywoodi utazás.
|