6 ÉTEL, AMIT TELJESEN ROSSZUL FOGYASZTASZ
[amennyiben alábbi levelünk olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérjük, kattintson ide!]
GONDOLTAD VOLNA, HOGY AZ EGÉSZSÉGES ÉTRENDBEN NEM CSAK AZ SZÁMÍT, HOGY MIT ESZEL, HANEM AZ IS, HOGYAN? A KÖVETKEZŐ ÉTELEKET TELJESEN MÁSHOGY KELL FOGYASZTANOD AHHOZ, HOGY A LEHETŐ LEGTÖBB TÁPANYAGOT BEVIDD A SZERVEZETEDBE.

1. TOJÁS

„A főtt tojás az egyik legjobb reggeli, ha izomépítésre akarsz fókuszálni, hiszen tele van proteinnel” – mondják sokan. Azt viszont csak kevesen tudják, hogy a tojás sárgájában sokkal több vitamin és ásványi anyag található, mint a fehérjében, például a csonterősítéshez szükséges D-vitamin, a vérképzéshez nélkülözhetetlen vas, vagy a megfelelő enzimműködéshez szükséges cink, ezért érdemes a tojás mindkét részét fogyasztanod.

2. BURGONYA

A krumplit sütés-főzés előtt a legtöbben meghámozzák – azt azonban tudni kell, hogy a legtöbb értékes anyag a héj közelében helyezkedik el. A C vitaminnal teli felületet ennek ellenére csak akkor szabad megenni, ha friss és vékony. Amennyiben szolaninra utaló zöldes elszíneződést látsz a krumplin, ne fogyaszd héjastul!

3. LENMAG

Az Omega-3-ban és a rostban gazdag szuperélelmiszer tökéletes eleme lehet a diétádnak – de csak akkor, ha a megfelelő módon fogyasztod! Az étkezési szakértők szerint a lenmag finoman őrölve sokkal jobb hatást fejt ki a szervezetre, valamint könnyebben is emészthető, mint egészben fogyasztva!

4. GYÜMÖLCS

Csak dzsúszként fogyasztod el a gyümölcsöket? Nagy hibát követsz el! A friss darabok tápértéke még a 100%-os biogyümölcslékkel sem hasonlíthatók össze! Inkább facsard ki saját magad, ha tényleg nem fűlik a fogad a gyümölcsök rágcsáláshoz – a plusz édesítést, cukrozást pedig felejtsd el!

https://services.maxima.hu/upload/images/55069/needd2.jpg

5. BROKKOLI

Ahhoz, hogy a legtöbbet kihozd ebből az alacsony kalóriatartalmú zöldségből (34 Kcal/100g), ne csak a levélkéit edd meg, hanem a szárát is! Mielőtt megfőzöd, először persze hámozd meg, és alaposan tisztítsd le róla a szennyeződéseket, de semmiféleképpen se dobd ki a kukába, mert rengeteg vitamin van benne!

6. PARADICSOM

A legtöbb zöldséget és gyümölcsöt az ásványi anyag-és vitamintartalmuk megőrzése érdekében érdemes nyersen fogyasztani, a paradicsommal viszont más a helyzet! A piros színért felelős likopin vegyület melegítés ill. főzés hatására megsokszorozódik, ezért sokkal több antioxidáns lesz a paradicsomban, mintha nyersen ennéd meg!
EGYPERCES levelünket a(z) {email} címre küldtük ki.
Ha biztosan meg szeretnéd kapni levelünket a jövőben is, vegyél fel minket címlistádba, kattints ide!
Leiratkozáshoz, kérjük, kattints ide.

Amennyiben kapcsolatba kívánsz lépni velünk, kérjük, leveled az info@egyperces.hu címre küldd. Adatvédelmi nyilvántartási számunk: 634-0004.
JOGNYILATKOZAT ÉS TÁJÉKOZTATÁS | IMPRESSZUM
A PPOS tanúsítja, hogy a szolgáltatásunk megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak.