6 SPORT, AMI TÖBB KALÓRIÁT ÉGET, MINT A FUTÁS
[amennyiben alábbi levelünk olvashatatlan formában vagy képek nélkül jelenik meg, kérjük, kattintson ide!]

A FUTÁS AZ EGYIK LEGJOBB MOZGÁSFORMA, HISZEN EGYSZERRE FEJLESZTI A TESTI ÉS A MENTÁLIS KÉPESSÉGEKET – RÁADÁSUL RENGETEG KALÓRIÁT IS ELÉGET! DE HA MINDEZ NEKED NEM ELÉG, ÉS HA A LEHETŐ LEGTÖBB ZSÍRT SZERETNÉD LEDOLGOZNI MAGADRÓL, PRÓBÁLD KI A KÖVETKEZŐ SPORTÁGAKAT!

Akár 700 kalóriát is képes vagy ledolgozni vele egy óra alatt! A kezdőknek heti 2 × 45 percet ajánlanak az szakértők, de ezt később akár a duplájára is fel lehet emelni. A bringázás egyébként azért jó, mert a futással ellentétben nem terheli le a csípőt, a térdízületeket és a bokaszalagokat: sportsérülés esetén is kitűnő „visszaszokó” mozgásforma. Akár szobabiciklin, akár szabadban tekersz, csak jól járhatsz! 

2. SÍFUTÁS

Nyáron annyira nem aktuális, télen viszont kitűnő sport a sífutás: 60 perc alatt akár 850 kalóriától is megszabadulhatsz, ha intenzíven edzel! Emellett elűzi a stresszt és erősíti a szervezet kardiovaszkuláris rendszerét (a szívet és az érrendszert), és test egészét mozgatja meg: egyszerre fejleszti az alsó-és felsőtestet is.

3. EVEZÉS

Nem csoda, hogy minden evező tökéletes alakkal rendelkezik! Egy óra lapátolás során több, mint 800 kalóriát dolgoznak le a profi sportolók – te is kipróbálhatod ezt a fajta mozgást, akár csak egy evezőpadon ülve is! Már pár alkalom után erősebbnek fogod érezni a vállad és karjaid, később pedig a tüdőkapacitást és a vérkeringést is fokozza.

4. UGRÓKÖTELEZÉS

Ha rendben vannak az ízületeid és a térdeid, bátran vágj bele! Egy óra ugrálással 802 kalóriával leszel kevesebb, de azért vigyázz! A szakértők egyszerre maximum 10-15 perc ugrókötelezés ajánlanak – aztán válts át másik sportra! Az úszógumi ledolgozására egyébként nem nagyon hasznos, de a derék-, csípő- és combtájék viszont nagyon szépen formálható vele.

https://services.maxima.hu/upload/images/49851/ugrokot2.jpg

5. KICKBOX

Óránként 700 kalóriát lehet elégetni a rúgásokkal és a kitörésekkel! Ez azonban még nem minden: más harcművészeti edzésforma (mint pl. a thai box, karate, kungfu) űzésével is hasonlóan jó eredményeket érhetsz el.

6. ÚSZÁS

Az egyik olyan sport, amit mindenkinek ajánlanak: nemtől, kortól és egészségügyi állapottól függetlenül – csak jót tehet veled! Ha a kemény gyorsúszók táborába tartozol, akár 680 kalóriát is leizzadhatsz magadról. Sőt, a Speedo felmérése szerint a rendszeres úszók 74%-a érzi magát stresszmentesnek és kisimultnak egy óra úszás után.

Forrás:wellandfit.hu

EGYPERCES levelünket a(z) {email} címre küldtük ki.
Ha biztosan meg szeretnéd kapni levelünket a jövőben is, vegyél fel minket címlistádba, kattints ide!
Leiratkozáshoz, kérjük, kattints ide.

Amennyiben kapcsolatba kívánsz lépni velünk, kérjük, leveled az info@egyperces.hu címre küldd. Adatvédelmi nyilvántartási számunk: 634-0004.
JOGNYILATKOZAT ÉS TÁJÉKOZTATÁS | IMPRESSZUM
A PPOS tanúsítja, hogy a szolgáltatásunk megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak.